Tuesday, October 22, 2013

3 Weeks of Free


After a few busy weeks of learning for and taking my first exams of this study, it's now time to relax and enjoy.
I have got 3 weeks of nothing ahead of me. Ok, only one day of school, but that doesn't really count.
 I've already spilled two days of them, doing nothing that I wanted to do.
So I had to step up, make a plan and write it down. Yes, I even wrote down the fun stuff, because otherwise there's a big chance I won't even do that.
Now there's the obvious stuff of cleaning the house, doing laundry & all. Not really interesting.
But I'm happy to share with you the fun stuff planned and the things I've been wanting to do a long time blog- and shop-wise.

For the love of blogging & Etsy:
- Finish rainbow banners
- Finish Christmas banners
- Make some Christmas ornaments
- Learn about SEO & improve the findability of this blog
- Take new pictures for Etsy
- Update product descriptions on Etsy
- Get the Honeycomb Scarf online
- Start with the 365-day writing prompt I got with the blogging e-course
- Make a system to order saved posts in Evernote
- Review the JCLN logo design

For the love of fun & 3 weeks free:
- Watch Grey's Anatomy season 6, 7, & 8
- Go thrift-shopping in Deventer
- Have a pajama-day and watch tv & read books all day long
- Draw whenever you have an idea, don't wait
- Read a book in the park
- Bike 25 km every week
- Cook from a foodmagazine once a week
- Blog in a cafe
- Visit a museaum/exhibition
- Upcycle the thrift-finds
- Welcome my friend & her sweet kitten and let Mexy play with them.


That's what I'll be up to the coming weeks. You'll probably see some stuff back here and I'll be updating Facebook, Twitter & Instagram regularly. #3weeksoffree


Oh, for those of you interested, I've passed all the exams. Yay!

_________________________________________________________________________

Na een paar drukke weken van leren voor en het maken van tentamens voor m'n studie, is het nu tijd om te ontspannen en genieten.
Ik heb 3 weken vol met vrijheid voor me. Ok, ik moet nog één dag naar school, maar dat telt niet echt mee.
En ik heb inmiddels als 2 dagen verspild door helemaal niks te doen van wat ik graag wil.
Dus ik moest het anders aanpakken, een plan maken en dat opschrijven. En ja, ik heb zelf de leuke dingen opgeschreven, omdat ik van mezelf weet dat ik het anders vergeet of niet doe.
Nu zijn er natuurlijk de gewone dingen als het huis schoonmaken, de was doen enzo. Niet echt interessant.
Maar ik deel graag de leuke dingen die ik wil gaan doen en de dingen die ik al heel lang wil doen wat betreft de blog en webshop.

For the love of blogging & Etsy:
- De regenboog-vlaggetjes afmaken
- De kerst-vlaggetjes afmaken
- Kerstdecoratie maken
- Leren over SEO & de vindbaarheid van mijn blog verbeteren
- Nieuwe foto's maken voor Etsy
- De productomschrijvingen updaten op Etsy
- De Honingraat Sjaal online zetten
- Beginnen met de 365-day blogging prompts die bij de blog e-course horen die ik afgelopen jaar volgde
- Alle opgeslagen posts in Evernote organiseren
- Het JCLN logo design eens goed bekijken

For the love of fun & 3 weeks free:
- Kijken naar Grey's Anatomy season 6, 7, & 8
- Een dagje thrift-shoppen in Deventer
- Een pyjama-dag houden en de hele dag tv kijken en boeken lezen
- Tekenen zodra ik een idee heb, laat het niet wachten
- Een boek lezen in een park
- Elke week 25 km fietsen
- Koken uit een kooktijdschrift, 1x per week
- Bloggen in een café
- Een museaum/expositie bezoeken
- Upcycle de gekochte spulletjes uit Deventer
- Een vriendin & haar lieve katje komen langs, zodat Mexy met ze kan spelen.


Dat is wat ik de komende weken zo'n beetje wil gaan doen. Je zult er hier op het blog nog wel eea. van terugzien en ik zal Facebook, Twitter & Instagram regelmatig updaten. #3weeksoffree


Oh, en voor de geïnteresseerden, ik heb al m'n tentamens gehaald. Yay!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like this blog? Sign up for the free JCLN Newsletter!

Pin It button on image hover